Thursday, December 22, 2011

broke down ?

Assalamualaikumm ,

hahaa , it's not my car yang broke down . ak mane ade kete . my spectacles . errr , dia tak patah , batang dia macam tercabut dari dia punye . punye ape ea ? aku pun tak reti . tapi yang aku tahu , dia tak patah ! camner ni , dia dh tman aku stahun lebih . mmg la nak tukar tapi rse sygg lahh , ak ni selalu ahh , nilai sentimental lebih . hahaa . camner ni ? ak bukannya nampak sgt . kabur2 laa . ni pun mnaip tak pkai spek . nmpk lahh lagi .

tapi , nti insyaALLAH , nak balik kg . bila nak buat spek ni ? adus -.-' . gi baiki je lahh yang ni . ak malas nak buat yang baru . lagipun , ak malas sebab aku rsa tak lyak . bagi aku , result ak tak ok . ak macam nak bagi hukuman la sikit kat diri ni , bia dia sedar . hahaha =)) . ntah pape lahh . bukan bukan , maksud aku , ak tak nak lahh still dpat bnda2 baru sdgkan result tu tak bpe ok bg ak . tapi niii .

dah tercabut ? ntah bules sambung ke tidak . kalaww spekk dlu , ak sambung dengan salotape je . ngee . xpe xpe . ape kate sambung dia ngn besi than karat yang paling kreenng ? bole tak ? adus . tolong lahhh . ak sygg kaww lahh spekk . kaww dngn spekk yg dlu , mnemani ak dlm jgka msa yg lame . spekk2 lain ? hahaha , kalaww tak hilang , arwahh lahh kut :D . xpe lah , tggu ummi . biasanya , ummi tahu je ap yg jadi , tak smpat ak bgthu .

tadaaa . cam xde gambar lain , kan ? malas nak cari gambar . banyak sgt :P . ni lahh spek ak , comel taww ? ngee . kalau amek jarak jauh , ade plak chaya , spekk ni akn appear mcm wrna putih dalam gmbar , sbb wrna dia metallic . hehe . murah je , papa tak nak beli mahal mahal , ak ingt lagi ayt papa dekat uncle cina tokei kedai tu . ' xpe apek , tahun depan jumpe lagi ' . papa nak perli aku lahh tu , tak terasa pun pa . hahaa .

ummi , tahu dari mane ea ? kawan ngn Pak Belalang ea ? hahaaa , ampun ummi . gurau jee :D . ala , biasa lah tu , naluri seorang ibu , dia tahu je ap yg jadi . macam , ak demam tiap kali exam , yg tu ummi ak dh boleh hafal . kalau aku tak call hari exam untuk minta restu , msti nak cakap yang aku demam . hahaaa -.-' . 

my mom dah tak terkejut tahu ? kalau mse awl thun dlu , dia bimbang gle . siap nak dtg ambek . skrg , bimbang jgk . psan suh makan ubt , rhat . mcm2 jgkk lahh . tapi , hehe . ak syg ummi aku ~ kring kring * iman , kaww dah melalut. jum , tman ak pilih spekk . hahaa .
comel ! sebab warne purple . hehe . aku suke ;)

yang ni ? err , nampak macam nerd gila ! lagi lahh sedap si ika tu pnggil ak budak nerd kalaw ak pakai spek ni . -.-' tapi comel jgk . full frame ;)



sory , dah melalut lebih , hahaa . doakan aku dapat baiki . kalaww guna salotape , ummi ak prasan . xpun , papa yg prasan . hish -.-' . doakan the best lahh yea ? :) . 

sekian ,
terima kasih .

No comments:

Post a Comment

taip taip !