Thursday, January 31, 2013

Anis , aku sayang kau :)

'' U too. A very happy strong girl. Kau happy je walau pape pun. Besar pahala mg kan :) ''
- Anis Nadhirah Hussien

Assalamualaikum ,

hmm , hehe . okay , mesej kat ats tu dari sahabt aku . Anis Nad nama feymes dia . actually , time aku accident , dia antara orang yang terawal , hantar mesej kat aku . well , tqvm ! aku sayang kau <3 .

who is she ? dia teramat baik . seorang sahabt yang sanggup harungi kesusahan bersama sahabat dia . sebenarnya , ramai sangat kawan-2 yang byk sangat tolong time aku sakit . tapi satu-2 lah , ni post pasal Anis Nad dulu . haha

pernah aku cakap kat dia , aku boring kat sickbay . dan you know what ? petang tu , dia bawak aku jalan-2 satu maktab ! haha , seronok ! okay-2 , aku tak jalan pun -.-' dah kaki patah , aku duduk je atas kerusi roda . dia tolak aku , satu maktab ! haha , penat dia .

seriously , seronok duduk atas krusi dan orang tolak kan , macam AKU ni haa . tetapi , aku rasa lah , amatlah azab bagi orang yang menolaknya , dah la aku berat macam batu . kahkah . gelak jahat di situ . tapi serius , petang tu aku seronok sgt . yang paling tak leh blah , dia bawa bku Sejarah skli , haha

lepas tu , berhenti kat anjung permai , dia pulak amek turn main krusi roda . then junior-2 datang join . ya Allah , lawak gila ! sakit perut aku tengok . Anis Nad kena wheelie kat budak-2 ! haha . so cute . menjerit-2 dia . takut jatuh =.='

dia pernah datang teman aku time prep malam , pernah bawak aku jejalan satu maktab , dan yang penting , dia pun macam yang lain , tak malu jalan ngn aku yang bertongkat dan jalan macam siput sedut =.=' oh maii , aku berjalan , slow ! haha ngan tongkat der . memang lah .

mesej dia kat atas tu , sungguh , berjaya buat aku bersemangat balik ! sebenarnya , selain Allah dan keluarga yang bantu aku dapat semangat balik , sahabt-2 yang seperti dia amat aku perlukan masa tu . aku ? seorang yang suka sangat berjalan , melawat bilik orang , meround blok . ttbe tak dapat berjalan . agak-2 korang lah , apa aku rasa ?

well , thanks to all of them . walaupun aku patah kaki , aku tak kisah . Allah cuma nak aku sedar dari kesilapan dan tahu siapa kawan dan siapa lawan .

dan Anis Nadhirah Hussien , aku sayang kau . Sahabat till Jannah :)

AllahuRabbi .
Kiri , Anis Nad . she's cute , right ? kanan berspek , Dina . dia ajar aku berjalan dulu ! haha :)
I love both of them , a lot . and I mean it :)

1 comment:

taip taip !