Thursday, January 31, 2013

kita tak nak tengok orang yang kita sayang , bersedih kan ?

Assalamualaikum ,

AllahuRabbi . Kuasa Allah sungguh kuat . dari dahulu , mmg fitrah aku , kalau aku tahu orang yang kau sayang , tengah bersedih . mula lah aku sebak . depan dia mungkin aku nampak kuat , tapi dalam hati , Allah je tahu .

air mata yang mengalir kesedihan , bukan senang nak dihilangkan -.-'
setiap air mata dia yang menitis , setiap aduan yang dia bagitahu , setiap keluhan , rasa macam nak pecah pembuluh darah ni [ macam over lah pulak tapi ni hakikat :) ] nampak pulak ayat jiwang aku tu . haha . bukan lah , cuba kawan korang kena , mesti korang rasa sama macam aku rasa , kan ?

actually , tengah ada kawan aku yang kesedihan . dia bukan sebarang kawan , dia kawan baik . yea , dia muda dari aku . tapi tu tak halang ukhuwah yang terjalin :)

pergh , bimbang aku bila dia duk crite mslh dia . kalau aku ada kat maktab tu lagi , dah lama aku pegi bilik dia . pegi tenangkan dia . macam dia buat masa aku sedih sebab seseorang tu -.-' . see , dia baik ? dia ada time aku sedih , time dia sedih ? ape lah aku ni . haha :'(

well , to you adik , kalau baca post ni . maaf lah , akak cuba jadi kawan yang baik . kredit habis pun tak peduli * HAHA . takpe , asalkan adik dapat crite segala benda . tapi rasenye bukan semua lagi tu .

aku terpaksa letak fon , mak aku panggil , mintak tlg kat dapur . HEHE . sorry lah .

jangan nangis lagi . kang akak pun nangis -.-'

takpe, ALLAH uji awak sebab dia tahu awak kuat, sebab dia tahu awak mampu buat (: dan ALLAH jugak uji awak sebab dia nak awak tahu yang mana satu kawan dan yang mana satu lawan saat awak senang mahupun susah. just stay positive ^^
mc da , copy ayat deh ? HAHA . credit to Shahira Shuhada Jailani .

La Tahzan , Innallaha ma'ana :)
Smile , kalau awak awak dan awak yang tengah bersedih ni dapat senyum , awak memang kuat ! :) jangan risau , ALLAH sentiasa ada dengan kita <3 .

AllahuRabbi , kuatkan dia kat sana . tabahkan , kuatkan hati dia menempuh segala apa dugaan yang Engkau berikan . Tetapkan hatinya di jalanMU . :)

No comments:

Post a Comment

taip taip !