Thursday, January 17, 2013

Rindu Rindu !

Assalamualaikum ,

haha , tentu pelik kan title post aku ? okay , tengok jam . dah 1.18 a.m. Iman , bila kau nak tido haaa ?
haha , okay , nak tido dah , cuma tak bpe lena . aku rindu orang ni . siapa ? hehe . adik junior . Korang tak rapat ngn junior ? aku tak kesah rapat ngn sesape . 

Nama : Shitah [ Masitah ]
Kelas : Iqbal

lagi ? mata dah nak tertutp , nanti lah . haha . oh ye , dia sangat-2 baik ! time aku accident , dia antara orang yang paling sabar melayan kerenah aku yang ntah pape . haha , shitah . really missed you .
okay , penat , nak tido .

Ya Allah , sekali lagi Engkau limpahkan rasa rinduku padanya dalam hati ini ,sungguh , aku teramat rindu padanya . Ya Allah , hambaMu yang hina ini memohon doa agar Engkau sampaikan rasa rinduku ini padanya .Supaya dia mengetahui , insan kerdil ini amat merinduinya .
AllahuRabbi . Allah je tahu betapa aku sangat rindu pada Shitah . Shitah ! meh la outing ngn kak . rindu nak sakat shitah . hahha :) word yg dh diitalic kan kat ats tu , status kat FB aku , tapi dia tak tahu aku mksdkan dia dlm status tu . status sblum ni , about rindu jugak , dan untuk dia jugak , dan dia tak tahu jugak . hehe :D btw , she's one of amazing juniors I've ever had <3

dia comel ? ye saya tahu ! haha
take care adik ! Love yaaa <3

Goodnight , ops , goodmorning ! haha :)
baca doa sebelum tidur , again ,
Assalamualaikum :)

3 comments:

  1. Masyallah~ cantik2... but muka dya cm org dewasa.. hoho :P

    ReplyDelete
  2. gapo yus ? cantik ? haha . memang , ni adik kesayangan :P bialah muka cm org dewasa pun . berkenan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete

taip taip !