Monday, January 14, 2013

Ya Allah , forgive me (:

AllahuRabbi !

Assalamualaikum , :)
hari ni , aku cuma nak cakap , betapa susahnya aku nak lawan godaan syaitan laknatullah ! AllahuAkbar . ya Allah , kuatkan aku . aku tak nak dah buat dosa - dosa tu lagi . Bantu aku untuk lawan syaitan , Ya Allah . Gerakkan hatiku untuk sentiasa berbuat baik dan beribadat kepadaMU .

Maafkan aku , Ya Rahman . aku terleka , aku terlalai . nikmat dulu diambil tapi aku terus terleka setelah Kau kembalikan nikmat itu . sungguh , aku hamba yang berdosa :(( . AllahuRabbi !

14 Januari 2013 , aku nekad . bantu lah aku , Ya Allah . jauhilah aku dari godaan syaitan yang sentiasa menyuruh aku ke arah kemungkaran . La ilahaillallah . sekarang dah masuk waktu zohor . ya Allah , jangan Kau biarkan aku terkeliru dalam mencari hidayahMU . Jangan pesongkan hatiku setelah hatiku berada di jalanMU .

Amin ya Rabbal'Alamin .

p/s : silent readers , pray for me , pray for ourselves , pray for ummah !
AllahuRabbi :)

1 comment:

taip taip !