Saturday, January 19, 2013

She is Ain :)

Assalamualaikum ,

hehe . Ain atau nama penuh dia Ain Irdina binti Azunaidey . kenapa aku rajin pulak nak taip pasal dia ni ? haha , maklumlah , dia budak cantik kat maktab , aku ni suka tulis cerita budak-2 hot kat maktab je . haha . takde lah . anyway , 

Nama : Ain Irdina binti Azunaidey
Kelas : Ammar
Hobi : meluangkan masa dengan Ety , Jihaa dan lain-lain
Dia ni : baik , caring , sabar , jujur , dan mudah tersentuh . [ awww , ayu gitu . hahahaa ]

ni kelas Ammar :) geng Ammarianz . haha

well , dia ni salah seorang ' nanny ' ataupun istilahnya ' babysitter ' aku dlu . masa sakit ! haha . aku kena duduk akt sickbay . ye lah , pakai tongkat kan , ade hati nak panjat tangga tinggi . huuuu -_- . okay la . bila malam menjelma , sah sah la ade je orang yang aku jadikan mangsa untuk teman aku tdo kat sickbay , seram siot tido sesorang :D . jadi stlah lama aku bermastautin di sickbay , Ain ni kira peneman setia aku la kat sicbay tu .
Every morning
slain Eisqil , Shitah dan lain lain , ain jugak ade rutin sama ngn orang yg slalu jaga aku . dia pastikan aku dah siap smuanya , baru dia pergi surau dan tinggalkan aku sementara tunggu amoy datang ambek aku kat sickbay untuk ke sekolah :) haha , rindu nya kat maktab . ergh -_- .
Makan makan
ohkay , kekadang tu , dia jugak yang selalu tolak krusi roda aku dan teman aku makan . haha , ksian kan manusia-2 yang tolong jaga aku ni . susah hidup diorg . tp , trima kasih byk ! :) kenyang hambe ! haha
Penyabar  
Kenapa aku cakap dia ni penyabar ? huh . sape yang jaga aku tapi tak sabar , memang tak boleh jaga aku . haha , ye lah . time pg , nak breakfast , sometimes , dia tlg sediakan , kekadang tu , aku tengok , dia dah kemas katil aku dan dah letak baju skolah aku atas katil siap-2 . see ? bagus gila dia ! slalu nak aku rasa selesa . trimas trimas trimas . sickbay tu , dia la yang selalu kemas , sapu sampah , betulkan cadar , smua2 lah , biar nmpak kemas . kekadang aku ni saje je buat dia sakit hati . haha *sorry ain , tapi kan , dia tak cabut . malah , still teman aku kat sickbay tu . * awwwww , terharu biru hambe ~ seriously , trima kasih <3
Lawak dan suka kucing
ye , dia sangat gilakan kucing ! hahaha , kat maktab tu , ada la kucing kesayangan <3 dia . syg sgt dia kat kucing tu . bgus kan dia ? hehhehe dia suka sangat buat orang gelak , aku tak tahu lah kenapa . hahahha. most of the time , aku rasa nak hempuk-2 je kepala dia , ' apesal la prangai kau ni senget sgt ain ! ' . hahaaha

teman rapat ain ! oh ye , amoy , aku , amalina , jiha takde dlm gambo ni . haha
Gila kan Zayn Malik -_-
okay , haha . ain ngn rumates dia , Adilla , Izzah ngn Fatimah suka ngat zayn malik ni , geng diorg boleh je bertekak sebab 1D ni , haha . nway , gambar ni , aku saje-2 buat . nak suruh dia happy . dia tak tahu pun pada awalnya yang aku rancang nak buat gambar dia ngn Zayn macm ni . haha . oh ye , buat pminat zayn yang lain , jangan jelez :P

comel sangat <3
Love her
well , dia rapat ngn amoy . yeahh yeahh . haha . aku sayang dia . kenapa ? takde reason . :P . tu haa , yang kat atas panjang lebar penat aku taip tu , sebab-2 aku syg dia lah <3 hahaha . kalau boleh , aku tak nak tengok dia nangis , serius ! mau pecah pembuluh darah * aih , ayat tak leh bla  aku kalau tgk dia ngis . jadi tolong ye ain ! kau jgn ngis kuat sgt . pilu hati ini . haha :)
Teman Pengganti
sebelum aku terlupa , hahahhaha , korang tau lagu teman pengganti ? ye , lagu black nynyi ! oh yeahhh , best ! haaa , lagu tu ,ain ni la yg suh download , then hampir tiap-2 hari pasang lagu ni kat sickbay , and nynyi ramai-2 . haha , suara dah sumbang takpe , kita sumbang kan lagi ! haha . sbb tu bila aku tgk AJL baru-2 ni , lagu teman pengganti kan ada ? aku trus msj dia . haha , teringat sgt kat ain mse tu .

well , kami pun boleh nyanyi macam black ! haha :)

terima kasih kawan , kau beri aku 1001 pengalaman dan ajar aku menjadi insan yang lebih baik dari sehari ke sehari . sungguh , aku tak reti nak tunjuk yang aku sayang kat kawan-2 aku , cuma aku boleh cakap . aku sayang kau kerana Allah .

She is Ain . :) 


[ kau tak caye ? tak caye sudahhh ! hahaha , aaaaa, tunggu , ini semuaaa POYOOOOO ! hahahah ]

baibai . Assalamualaikum :)
 
 

1 comment:

taip taip !