Wednesday, February 6, 2013

Aku kuat ? Yeah !

Assalamualaikum ,

hihi . hari ni nak share psal accident lagi . haha . pengalaman . not the story ~ :P . okay , hmm . mse first-2 aku dengar doc cakap ' kaki awak patah ' dengan muka slumbernye . :P . aku macam , ' errr ' . ye lah , word tu tak pernah terlintas dalam kepala otak aku . mesti lah aku terkejut -_- . dan bila aku kena adapt , hidup dengan tongkat dan kerusi roda , mula-2 tu , memang terasa pelik dan tidak selesa .

ye lah , aku suka berjalan , ttbe kena pakai tongkat . HAHA . first few days , memang sukar untuk aku adapt dgn tongkat . dengan simen yang berat macam konkrit tu lagi -_- . senget benget aku jalan . mujur tak tjatuh .  hihi . then , lepas tuka simen baru * of coz yang lagi ringan * , mmg laju ah aku jalan pakai tongkat , macam orang pro gitu ! haha . tambah-2 bila kawan-2 cakap ' oh , laju dah dia jalan ! ' yippe ~ alhamdulillah ^^ makin lah aku tunjuk bakat kelajuan aku bertongkat * haha , oh si nakal -_- *

dan sepanjang aku sakit , aku takde lah merungut pelik-2 . ' kenapa jadi macam ni kat aku ? kenapa ? kenapa ? ' ohhh , aku bukan lah jenis macam tu . haha . ntah , aku rasa okay je . mungkin sebab , Allah mmg nak tolong aku . Allah bagi aku sebuah keluarga yang tak putus-2 bagi semangat . Allah bagi aku rakan-2 dan adik-2 junior yang tak putus-2 bagi dorongan ^^ oh mai , I love you allss * gedik :P *

sampai orang pun cakap kat aku ' eh , kau ni , bercerita psal accident macam benda tu tak sakit je . boleh lagi kau gelak-2 ' . hihi . ntah , aku tak reti crite mcm benda tu sakit . aku crite then aku gelak . mcmmane lah orang lain tak pelik ngn aku :D

anyway , my parents yang bercerita tntg aku kepada orang yg dtg mlawat kat rumah . aku terdengar diorg cakap ' hmm , tu lah , mujur iman ni jenis yang kuat semangat ' hihi , aku yang terdengar pun jadi kembang . HAHA , nahh . aku jadi bersemangat lah ! dah parents pun percaya aku kuat semangat . so , I try to be strong , for them ^^

nti sambung , makan dlu . :P

No comments:

Post a Comment

taip taip !