Monday, February 11, 2013

Top 10 misscalls on that day :)

hihi . pernah berniat macam ni ?

Assalamualaikum ,

see that picture ?
I've always wanted to be admitted to a hospital, and see who would notice and be worried .
hihi , yeah ! aku nak sangat macam tu . actually , nak tahu sape risau je . haha . well , sape yg tak baca kisah accident aku lagi , sila baca dulu . haha . sebab kes accident tu , berjaya buat aku rasa apa yg ada dalam gambar tu .

sebelum terlupa , aku tak cakap pulak aku accident bila , kat mana n so on . haha , here's the details .

Tarikh : 8 Ogos 2012
Tempat : Taman Bendahara , Pengkalan Chepa * berdekatan ngn mrsm pc *
Masa : 5.30 - 5.45 petang
Sinopsis kejadian : aku berjalan di TEPI jalan , tiba-2 sedang aku berjalan , aku dilanggar dari belakang . conclusion , kaki kiri patah . :)
the most important part , aku TIDAK lah ditahan di wad . tapi masuk lah jugak hospital tu . KECEMASAN . haha . so , ni respons terawal yang aku dapat ,

Top 10 misscalls :
1 . Shuhada ( my roomate ) at 6.10 p.m.
2 . Anis Bella at 6.12 p.m.
3 . Shuhada again at 6.13 p.m.
4 . My mom at 6.21 p.m.
5 , 6 , 7 . Syeery ( Junior ) at 6.45 , 6.45 and 6.46 p.m.
8 . Shuhada again at 6.47 p.m.
9 . Aimi Moimoi ( amoy ) at 7.22 p.m.
10 . Diena at 8.18 p.m.
my lovely mom ^^,
take note that , masa kejadian , Bulan Ramadhan :) banyak jugak misscall . see ? nampak lah aku disayangi kat situ . haha :)

kawan-2 dan junior cerita kat aku , macam mana diorg tau aku accident . ada yang tahu dari kawan-2 yg pergi Bazaar skali ngan aku . dan malam tu , sebelum berbuka puasa di Dewan Besar MRSM Pengkalan Chepa , Cikgu Khairul Anuar telah mengumumkan tentang aku , dalam dewan besar tu . pasal accident and so on . so , after waktu berbuka , tak putus-2 mesej masuk . tanya khabar dan sebagainya .

oh mai ! aku terharu biru -_- . looked like every single person * student perempuan only * seemed to be worried about me . haha , BI terabur . tapi takpe lah . hmm , sungguh , aku terharu biru . mesej kata-2 semangat tak putus-2 masuk . mesej tentang ayat Al-Quran pun ada . oh maii . terima kasih semua . LOVE YOU ALLS . * gedik . haha *


conclusion , aku dah tahu siapa kawan dan siapa lawan . antara salah satu hikmah yang ALLAH berikan pada aku . sakit-2 pun , kalau orang sekeliling sayang , kurang lah sikit sakit tu . haha . I love ALLAH , do you ?

I love all of them ^^ thank you very mucho <3

No comments:

Post a Comment

taip taip !