Tuesday, February 5, 2013

Selamat Hari Tua , Amoy ^^

Assalamualaikum ,

hihi . hari ni 5 February 2013 . hmm , mse 5 February 1995 . ada sorang budak comel telah dilahirkan di dunia ini . Aimi Amirah binti Abdul Aziz . ahaaa ? korang pernah dengar nama dia ? ye , kawan baik aku yang aku panggil amoy . uhuuu ,

amoyy , kalau kau baca post ni . well . Selamat hari tua ! haha , err maksud aku , selamat hari lahirr <3 . semoga kau panjang umur dan dimurahkan rezeki <3 . oh ye , aku takde hadiah lagi nak bagi . nanti resultlah ye ? INSYAALLAH ^^

ni hadiah sementara waktu ! haha
oh amoy , aku doakan kau , semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki sekali lagi . aku tak mampu nak balas jasa mu . Jasa mu terlalu banyak sepanjang kita berkawan . ketawa bersama , mengangis bersamaaa . eh eh , aku nak nyanyi lagu Teman Pengganti lah pulak . haha , takpe . suara aku sedap * nampak kekoyaan aku di situ * haha

okay , smlm , aku call lah dia pukul 12 tengah malam ! ceh , hajat nak jadi orang first lah ^^ . hihi . apa yang jadi ? 3 kali aku call , 3 kali jadi misscall dan masuk voice mail . aku macam ' eh , pegi mane lah pulak , tido ke ? ' hmm , tak slh aku fikir gitu , dia kaki tidur * haha , jgn marah amoyy *

then aku send msj , Amoi . selamat hari lahir syg <3 . shitah tanye , knp aku tak msj panjang-2 kat amoy , ambiklah quote kat internet ke . aku ckp ' hihi , akak tak reti . ala , 1 baris pun , bermakna dan ikhlas dari ambik panjang-2 tak ikhlas . ' haha then , amoy balas pagi ni . dia hantar ' tenx..ata msj po gewe.ka3 '
Aimi Amirah sayang Ashraf Noor Iman . haha :P
haha , amoy amoy . terima kasih bebanyak . tu je aku nak cakap :) ya Allah , tempatkan Aimi Amirah binti Abdul Aziz ke syurga JannahMu . Amin :)

Syukur sungguh di hati ini 
Dikurniakan teman sejati 
Menunjuk jalan dekati-Nya 
Tika diri dalam kebuntuan 

Betapa aku menghargai 
Kejujuran yang kau beri 
Mengajarku mengenal erti 
Cinta hakiki yang abadi 

Tiada yang menjadi impian 
Selain rahmat kasih-Mu Tuhan 
Yang terbias pada ketulusan 
Sekeping hati seorang insan
Bernama teman
dan Aimi , tiap-2 baris ayat di atas , aku amat makna kan nya . :) last but not least , SELAMAT HARI LAHIR YANG KE - 18 :)

2 comments:

taip taip !