Thursday, April 25, 2013

Birthday Prank - Eisqil -

Assalamualaikum ,

wah wah ,
ntah kenapa , aku suka sangat topik ni ~

sebelum tarikh birthday dia ,
which is 15 May .
aku cuba ah jauhkan diri dari dia .
saje nak buat dia sedih .
hahahaha

' siapalah Eisqil skrg kat akak tu ,
dah ada adik adik rapat baru - Eisqil

* typing sambil menangis sebab rindu kat Eisqil -_- *

haha , lawak kan msj dia ?
dia prasan yang aku dah kurang rapat ngn dia .

tapi dia tak tahu ,
aku ada sebab buat mcm tu .

supaya , dia tak syak pape ,
time aku nak buat prank ,
kira totally surprise :D

on her birthday ,
aku belikan rantai ,
and aku susun coklat M&M ,
bentuk nama Eisqil :)

nak buat prank teruk ,
tak boleh sebab esoknya exam .

than , later that night ,
* esoknye tak exam *
I planned with Suhaila * Illa for short *

Illa , get ready with 3 baldi ,

yang bestnye ,
kawan kawan dia sume sporting ,
layan je kak iman nak buat prank kat Eisqil ,
hahahah

dapat 3 baldi !
yg best , Eisqil tak perasan pun aku naik blok dia .
hahaha .

1 baldi air bersih ,
1 baldi air nescafe campur sabun * busuk banga ! *
1 baldi air + kacang .

memang cukup lengkap .
aku pulak ,
asyik-2 menyorok dalam bilik air ,
mujur aku kecik :D

her friends close her eyes ,
and bawak dia jejalan ,
macam nak gi jauh .

masuk je biik air ,
aku , Illa and spe ntah ,
dah bersedia ngn baldi ,

diorg buka mata Eisqil ,
and run away ,
aku , Illa and other ,
angkat baldi and bammmmm !

habis basah si Eisqil ,
busuk dah bilik air E2 .
hahahaha

then , Eisqil pun mandikan kawan kawan dia sekali .
mujurnya , aku sempat lari !
hahaha

basah jugak tapi tak totally basah mcm diorg :D

esoknya ?
Eisqil demam !
habis kecoh .

Eisqil tu famous .
macam famous amos .

dia demam ,
ramai orang tahu .

and people datang at me ,
they said ,
' haaaaa haaaa , kak iman buat Eisqil demam '

aku buat la mcm aku tak bersalah .
actually , bimbang gila kut !

kesian dia , demam -_-

tapi dia tak kesah ,
dia seronok .
hahaha ,
so sorry my dear ,
sbb akak enjoy 'mandikan' you :D

after that ,
aku terkenal sbb suka prank birthday orang ,
dan idea aku gila semacam je .

banyak orang dah aku prank ,
hahaha .

Eisqil - mandi ' nescafe busuk '
Afifah - sembur air ngn penyembur * satu dorm budak tu lari *
Fatonah - kena sound and aku 'attack' hati dia , nangis budak ni . * hahaha *

Alin - larikan tilam , berlakon sakit .
Dina - berlakon jatuh and kaki sakit
Fatin - larikan tilam , simbah air * yg ni , aku bg idea je , then aku lari *

I miss those moments ,

ya Allah ,
terima kasih kerana memberi aku peluang ,
mengenali dan menyayangi
Eisqil Yuliana dan yang lain :)

1 comment:

  1. yourlife at mrsm pc very interesting !
    nice to be like you..
    if I can get the same chance..

    ReplyDelete

taip taip !