Thursday, April 25, 2013

Pertemuan dengan si gadis - Eisqil -

Assalamualaikum ,

post ini bukan post
seperti sebelum sebelum ni ,

post ni , cuma nak memperkenalkan ,
someone yang dapat tempat ,
dalam hidup dan hati aku .
* Chewahh ayat *

ini dia ,
Eisqil Yuliana binti Hazamuddin .
unik kan nama dia ?
hahahaha .

seperti yang digembar gemburkan ,
aku seorang PRS :D
7th February 2012 .
PRS ditugaskan menjaga kaunter pendaftarn .

aku sebagai ketua kat situ ,
runner ke sana ke mari -_-
hahaha ,

so of course ,
list nama dapat kat kiteorg ,
gang PRS dlu .

so , kiteorg tgk ah nama bakal adik adik ni .
kiteorg duk gelak gelak ,

nama student batch diorg pelik pelik .
kihkihkih ,
sory dear juniors .

pelik tu bukan apa ,
unik semacam je .
hekhekehk .

I've met her ,
time program bersama PRS .
aku jaga kelas dia .
kelas L sbb homeroom L .

takdir Allah segala galanya ,
aku sepatutnya jaga kelas K .
tapi ntah sape ntah ,
tukarkan .
see ? panjang jodoh kami !
hahahaha

one fine night ,
aku ditugaskan oleh Fit ,
untuk bantu dia menjalankan prank bfday adk angkt dia .

dalam bulan 2 rasanya ,
awal lagi ,
budk budak pun aku tak kenal .

pegi kat adik angkt fit tu ,
then gang gang dia datang .

there's someone ,
whispering to me ,

' akak , Eisqil macam ada masalah je kak ,
akak tolong lah dia '

aku tak ingat dah sape ,
then aku tanya ,
mana satu Eisqil .

that night ,
seingat aku , dekat pukul 1 pagi ,
baru aku balik bilik aku .
hahaha

nice talking to her ,
comfort her .
first impression ,
she's a nice person .

2,3 hari lepas tu ,
pyjama party berlangsung !
oh yeahhh .
hahaha

aku cari cari gak si Eisqil ni ,
intai dari jauh la ,
aku tgk dia dh okay with her gang ,
so , Alhamdulillah ,

makin hari kami makin rapat ,
ape pasal , aku pun tarak tau .

suka kawan ngan dia .
selesa ,
selalu kena kacau ngan aku ,
tapi dia redha je !

pernah satu malam , aku pegi lepak kat katil dia
* kau tak study ke iman ? *
- tak , aku malas . hahaha -
then , sedap sedap bergolek atas katil dia .

aku tidur dengan lenanya !
hahaha ,

around 4 a.m ,
aku tersedar ,
dia tak de kat sebelah aku !
terkejut badak aku .

dia tidur kat bwah ,
beralaskan tikar dia .

aku macam ,
' Ya Allah ! kesiannya dia ! '
see ? baik kan dia .
nak suruh aku tdo lena , tak nak kacau aku tdo .
so , dia tdo je kat bwah .

aku serba salah -_-
so , aku kejutkan dia .
and made her laugh at 4 a.m
hahahaha .

dia tak nak bgun ,
aku pun pegi tdo bwah ,
bru dia mengalah ,
and panjat katil .

aku suka tumbuk lengan dia .
hahaha ,
I called her ' punching bag '
jahat kan aku ? :D

aku panggil dia badak lah ,
ishish .
saje , nak buat dia geram .

to be continue :)

No comments:

Post a Comment

taip taip !