Monday, April 22, 2013

Fall in love ?

Assalamualaikum

aku , Iman , umur baru nak masuk 18 . tapi still 17 sebenarnya ,
masih muda ? ye , masih muda * haha , apa motif aku disini ? *
well , masih muda untuk masuk bab cinta .
tu maksud aku ,

actually , sepanjang form 1 smpai sekarang ,
ada 3 orang je aku minat dalam diam .
3 tu ramai ?
lantak la , minat suka suka je . :P

first , abg senior kat mrsm pc .
abg ? geli aku . haha .
yes , mmg agak minat ah dia .
bukan agak , tapi memang -_-
takde lah aku menjerit time jumpa dia
just glance je .
btw , my cikgu yang aku dah anggap mcm mak pun tau aku suka dia ,
means , tak serius lah -_-

second ,
budak sebatch aku .
homai , takleh mention sikit pun pasal dia .
nanti ada orang kenal .
mampuih aku .
minat time 2 minggu nak habis sekolah .
ape jadah la aku ni -_-
agak berdebar lah kalau dia ada dekat .
tapi muka aku muka blank je .
I bet he didn't knew ,
that I like him .

3rd ,
this year . habis la aku .
yang paling 'teruk' ah dalam ramai-2 ,
teruk tu bukan perangai dia .
tapi reaction aku .
menyanyi-2 smbil tersengih panjang ,
cakap nak kahwin .
mujur la tak smpai seminggu .
Allah dah tarik balik perasaan tu .
Alhamdulillah :)

okay , yang third ni special sikit kut ,
ntah kenapa , happy gila aku bila ingat dia .
sume mende aku buat , happy je .

hish , merapu meraban !
Eisqil and Masitah * junior aka dah macam adik sendiri *
diorg pun terkejut ngn aku ,
' kenapa ngn kak iman ni ? apa dah jadi ? '
' hishh , nak tengok la muka dia ! sape la yg berjaya buka hati kakak ku ni ? '
haha , lawak kan diorg ?

well , wlpun tak smpai smnggu rasa tu ,
tapi ada la sikit yang berbaki .
takpe , nti terhapus lah .

cuma nak kata ,
mungkin begini lah orang yg dilamun cinta rasa ,
happy sepanjang masa .

btw , aku tak jatuh cinta rasanya .
aku cuma minat .
mcm yang first and second tu .
yang third ni over react sikit je .

haha :)
so long .
lama tak update .

5 comments:

  1. sape yang second ??? tau yang first ngan third jaaaa :'( hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. second ? aahaha ,
      tak ramai yang tau ,
      tak yah la .
      malu aku jaaa .
      hewhew

      Delete
  2. oh miss iman ! anda sgt betull.. sume tu minat.. sbb mina biasenyer ramai, tp once dah jatuh cinta, anda tidak akan terfall kt org lain dah.. u will be faithful LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ,
      pandai mu ain .
      aku mmg seorang yg setia pun .
      hahaha

      Delete

taip taip !