Monday, April 22, 2013

Trial SPM . aku bersalah .

Assalamualaikum ,

okay , walaupun trial tu kisah lama .
tapi takpe . I need to share something .

time Trial , aku masih berkerusi roda .
disebabkan kerusi roda dan aku tak leh panjat tangga byk ,
aku ditukar dewan .

dalam dewan tu , aku sorg je yang lain kelas .
kira tumpang la .
kalau korang lah , apa korang rasa ?
semua budak kelas lain
-_-

tapi aku tak kesah sgt pun ,
sebab aku jenis rapat ngn sume .

panjang pulak introduction , haha

exam dan exam ,

tanpa disedari , usaha aku tak banyak mana ,
tapi aku je berharap dapat markah OK .
mimpi di tengah hari betul aku ni -_-

time dapat result sejarah ,
cikgu Martini , * cikgu sejarah kesayangan *
dia nampak kecewa ngan markah aku .
aku ? lagi lah kecewa !
C+ kut .
amek kau , tak baca , sape suruh -_-

and sejarah tu markah paling teruk , C+

but , cikgu tak marah . ni ayat cikgu * edited sikit *
' takpe lah , awak accident , kaki awak tak okay lagi '

oh maiii !
aku rasa macam nak nangis !

sebab apa ? sebab cikgu tak tahu sebenarnya ,
result aku rendah sebab aku tak membaca

cikgu , ampunkan saya :(

orang lain , study ,
bertungkus lumus , stay up belajar ,
aku ? pukul 10 dah zZzzZ .
byk malam jugak lah ,
time Eisqil balik prep and turn dia untuk tidur ngn aku ,
dia datang , and tgk aku tidur .
dia dah kejut , aku yang tidur mati .

Allah !
aku bersalah ngan cikgu .
aku yang tak membaca .
boleh je aku membaca time duduk atas krusi roda
tapi kenapa aku tidur ?

sedih sedih sedih .
lagi sedih bila cikgu fikir result aku mcm tu sebab aku accident .

there's one junior , aku suka cakap ngn dia ,

result akak tak cantik la farah . akak teruk - aku
akak , akak kena terima result akak , akak kena terima , keadaan akak ni , keadaan akak yang membataskan segalanya - farah

aku fikir , accident ni tak sepatotnya halang aku dapat result cantik !
but Farah pujuk aku ,
she taught me that ,
aku harus terima semua ni , aku harus terima yang accident sedikit sebanyak mempengaruhi result aku .

that night , aku sedih . sedih sangat sangat .
aku tak salah kan accident tu ,
aku salahkan diri sendiri .

cikgu , ampunkan saya :)
tapi , aku bersyukur .
Alhamdulillah , pointer aku still 3.5 ke atas .
still aku dapat anugerah pengetua .
and graduate kelas pertama .
alhamdulillah :)


No comments:

Post a Comment

taip taip !